4.9.10

uyku

UYKU: sabah salak saçma doğruldum yatağın içinde, bi sağa bi sola baktım, tepemdeki saate bakmak için kafamı kaldıramadığımdan kelli telefonumu-gece mesaj gelir, ışığı yanar, ben de odama uzaylılar geldi hissine kapılıp uyanırım diye- iki kitap arasına sokuşturduğum yerden çıkardım: 06.35! Uyanırsam vakit nasıl geçicek diye düşünüp yattım tekrar. sıkıntıdan uyumak diye bir şey olduğuna inanıyorum artık.

DÜN: dün bi güzel erken yattım efendim, bi faydası olduğunu düşünmediğim halde. aksine herkes uyumamış da sabahı beklemiş. dün bana kimse ''seni seviyorum'' veya ''iyi ki varsın.'' demedi, evet, hiç hoşuma gitmedi ve ben de canım sıkkın yattım, uyurken müzik bile dinlemedim. dün o kadar meşguldü ki kafam sadece bir kişiyle, sol şakağımdan giren feci ağrıyı bastıracak kadar toparlayamadım kendimi. dün sevgili aile üyelerim kapıyı üstümden kilitlediği ve anahtarı bulamadığım için aylin kapıda kaldı, acele etmem gerekmediğini söyledi. en son buldum, açtım. karşımda, merdivene oturmuş, ayağa kalktı ''terliklerimle geldim sana'' dedi gülerek. anlamsız baktım, ''karnım aç benim de'' dedim. ve en son; dün bi elbise aldım, beni gülümsetti.

BUGÜN: bugün kahvaltı yaptım. yumurtayı kırarken küçük bi parça kabuğundan düşmüştü(beceriksiz değilim, sadece dalgınım), bulamadım içinden, hemen kayboldu. ''neyse yerken çıkar, atarım.'' dedim. yumurtayı yedim büyük ölçüde-güzel olmuş- son lokmaya geldim: 'kıtırt'. evet, böyle bi şansa sahip olmak bazen acı verici. bugün buna rağmen-hatta belki de sayesinde- hoş ve pozitifim. bugün, hiç özel bi gün değil.

buckyball ile ilgili bulunanların yanında kemal kılıçdaroğlu'nun fotoğrafının çıkması nedir ki? hayır çıkmasın demiyorum, hobi olarak yine çıksın. ama güldürdü beni.

şu Google'ı da takdir ediyorum bi bakıma, bu kadar sevimli bi arama motoru yok! saygıda kusur etmemek amaçlı google'ı motor ehliyeti alıp kullanmayı planlıyorum. (worst one, ever.)

YARIN: yarın... seni sevmek istiyorum. çok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder