16.5.10

belated things... just get happier!

Kendi kendime sıkıcı geliyorum iki gündür... Cuma günü süperdi halbusim. Çok güldük. Hatta Avni Hoca'ya bir adet belated doğum günü partisi yaptık.. Ne dese beğenirsin blöng? ''Çok duygulandım çocuklar... Niye dün kutlamadınız?'' Öyle bir insan bizim edebiyatçımız, sıcacık bir yüreğe sahip(:P), orta asyalı gülüşlü ve müzik zevkimizin dehşet verici biçimde uyuştuğu... Bizden biri blöng. Off, amma saçmaladım lan! Dershaneye gitmekten an itibariyle vazgeçtim bu arada.

Yine de günler güzel ama yaşamımdaki en boktan haftasonu olduğu su götürmez bir gerçek. Vücudum kasılmış adeta, duş aldım ve rahatlayamadım. Beklenti içindeyim.

Yazmak istemiyorum blööööngggggg! Anarşik oldum.

Gençler regl olmuş olmalı. xoxo! Basit Girl!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder