13.5.10

mini mini bir kuş donmuş mudur? yok yok, sıcakladı zaar.

Gün geçmiyor ki efenim, sayın blöngcüğüm, sınıfımızdaki evcil hayvan popülasyonu (böcek, örümcek, çekirge, bok böceği veee daimi sineklerden sonra) artıyor. Bugün sınıfa bir SERÇE girdi lan! Adını Corç koyduk, yazıldığı gibi okunsun diye. :P Kapının altından koridora çıktı kerata, keşif meraklısı. Hocaya refleks olarak ''Hocam, ezilir o, üstüne basarlar yaaa!'' dedim... Canlı varlık sevgisi işte. Yangın köşesinin arkasına kaçınca, kovaları filan da aldık, arkasından çıkarıp pencereden bıraktık tekrar.. Yalnız ilginç bi şey var. Yangın kovalarını tekrar yerleştirince şöyle bi manzara çıktı ortaya: üstündeki harfler Y-N-A-G-N-I diye duruodu, öyle de bıraktık. Gerçekten... Harika bi gündü ya, yine çok güldüm.. 89 kahkaha atıp baklava kası yaptım. Okulda püre vardı, ondan yedim. Son iki ders iyice sıcak oldu, hiç çekilmedi. Ama sabah falan çok eğlendim Elif Hoca'yla... Ödevlerini yapmayıp da sevilebilite katsayısı yüksek bir öğrenciyim, ov ye. Eeeh, bugünlük bu kadar be blöng. Ve Coldplay'in rahmeti üzerinde olsun. Tik tok on the clock.

Hoççukal.

Haha, bi de komşu geldi şimdi. ''Vay, yürüyen avrat, naber beybi?'' dedi. Güldüm. Güzeldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder