10.7.10

Ehue.

Gamzü'nün blöngü! Yeni yazarına merhaba de. (Aslında bayadır yazarım da bayadır ilk yazım olucak. Çaktırma).

Benim güzeller güzeli çekik gözlü kankam - çekik göz candır, canandır - bana bu blöngün yazarlığını verdi ki o tatildeyken doldurayım, buralar sinek avlamasın diye. Ama ben ne yapıyorum? Hatun tatilden döndükten sonra anca yazabiliyorum. Aferin bana. (Alkış efekti).

O değil de, hani şu etiketlerde "kanküt, kanka, kanks, göt, götafe, canzü," gibi ifadeler geçiyor ya... İşte o benim blöng. İşte ben O'yum. Antepfıstığı olan. (H) Şimdi tanıdın dimi beni. Hah.

Alleinamela saçını kızıl yapmış. Bi de gözlük takıştırmış. Bi foto atıver yavrum.

Bir de, benim Yiğit'i yazar olarak aldığım bi kendi öz blöngüm vardı, ona nooldu? En son haziranın başında bi rp yollamışım -aynısı burda da var- sonra böyle kalmış. Yiğit boşuna dürtmüyor hani "Şublogunayazıyazartık" diye. Haklı adam. Antidotum. Seviyorum onu.

Gamzeyi de. İlüvü. Fotoatbanafotoatbanafotoatbana.

Edit: Peygamber oldum lan? Yeni bir din çıkardım. Ehuehe. Kılik hiır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder