23.7.10

plakalar.

Oh blöng! Evimdeyim sonunda tekrar. Bu ev de benim için dinlenme mekanı oldu, giderek hanlaşıo. Kalamıyorum buralarda. Hep evlerden ırak stayla'yım. O bir yolcu ben bir hancı veyası tam tersi. Değinmek istediğim bikaç şey öncelikle şöylemesine:

- Future husband'ımın gri bi arabası olsun istiyorum. Metalik gri böyle, tam bi aile arabası. Göze batmayalım aman edasında, orta boyutta, güzel plakalı.

- Ne de çok plaka gördüm bugün hea! 01, 06, 07, 09, 11, 16, 20,  34, 38, 47, 51. Herkes yollara akmış haberim yok. En çok Ankara Aydın ve Denizli faaliyetteydi. Aydın'ın olması normal gerçi, ne diom ben ya. *gülücük*

- Pilaka yerli bak sırtı terli ov ye. Çağrışımların kölesiyim: Dinle adam gibi!

- ''Dış mihraklarım var benim.'' Adamdaki söyleyişi duysan sanırsın Ferrari'si var, nesi güzel ki bunun? Hı hı evet diyip geçmeli.

- Posta kutumuza gelen bir ilana göz gezdirdim: ''Şehrazat Pide Salonu''. Az daha inince aşağı telefon numarasına geldi. Lan bi de ne görim? Şehraz HAT: 54falan4456filan. Helal dedim, kral adamsınız dedim. Bundan sonra pidelerimi benim gibi insanlardan mı sipariş etsem ne? *gülücüng* Şehraz HAT ne olm? Nutella yesin sizi. Pidemle beraber.

Sıcak sıcak espri:

Annecik: *yatak odasının kapısından bakar* Gamzee, bu yastıkları kim bozdu?
Gamtse: Kendisi yazdı kendisi bozdu anne.

Hiç bu kadar acıtmadı, hiç kimse senin kadar acıtmadı canımı. Önce gözümü bağladın, sonra zamanı yavaşlattın, sonra durdurdun... Dünya yeniden dönüyor.

Blöng birden duruldum, oof, özür dilerim. Seni sevyım, hoççukal.

Geldim... Devam edelim.

Bugün Cansu'mla mesajlaştım çok güzel bi şekilde:

C: Hepimiz onun bir kulu değil miyiz?
G: Bir kulunu çok sevdim, o beni hiç seevmiğyoer.
C: Kimdir o? Aşık edelim?
G: Yok artık. :D Zorla mı bebek? Sensin! Yibik'i seviyon.
C: Seni de sevebilirem? :D
G: Yok... Gerenk yoh! Lüzümsüz. :D ben. N'apıp edip aşık edicem onu. Kul köle olcak bana. Sonra bir kulumu çok sevdim diye baarcam. :D
C: Ahaha. Kulun köpeğin olsun o. :P
G: Olacağını sanmam... Bana kul olucak bi adam tanımadım hiç. Olmaz da. Götü kalkık seviom ben.
C: Kaldırma götlerini kanka. Şımarıp tepemize çıkıolar. :D
G: Tepemize? Tanrım(Nutella k.v.)! İlişkide pasif rol üstlenemem ben. :P
C: Ahah. Aktif ol yivrum. Sen tepesine çık. :P
*bisürü sevişmeler falan*
G: Yavaşça. Gently.
C: Centli 
G: 50 centli. Nihaha.
C: Ahaha. Fifti sent.
G: Your fifti is sent itinayla.
*yine sevişmeler*

Hazır yolculuk dolu bi' gün geçirmişken benden size gelsin: tıkko.

Beni sevdiğinizi biliyorum... Xoxo, basit girl.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder